Byebye Blogg

Sålänge stänger jag ner denna bloggen, Blogg.se lever inte upp till mina krav.
Har bestämt att tjejsajten är mycket bättre, och tillsvidare finns jag
HÄR! 
Vill tacka för alla fina kommentarer, de värmer! Glöm nu inte att kika in och lämna en kommentar.
WWW.FELICIALINNEA.TJEJSAJTEN.SE! Puss på er!

image24

Foto: Jag
Copyright.

Era söta rader..
Postat av: Felicia Molnar

hej, jag har bloggat på blogg.se förut och vill gå tillbaka tid, jag bloggar på devote.se just nu. Jag ser att du inte bloggar här längre, och jag skulle gärna vilja ha namnet som du har på denna bloggen, alltså FeliciaLinnea.blogg.se! Jag heter felicia i förnamn och linnea i andra. och eftersom du inte använder denna skulle du vilja ge mig detta namnet då? skulle vara jätte snällt utav dig!

2012-02-27 @ 12:14:03
URL: http://feliciamolnar.devote.se

Tyck till

Namn:
Remember me?

E-mail: (onödigt)

Vill du att jag ska skriva tillbaka, så skriv här!

Skriv något snällt

Trackback
RSS 2.0